Even bijkomen.. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Steef en Piet - WaarBenJij.nu Even bijkomen.. - Reisverslag uit Bali, Indonesië van Steef en Piet - WaarBenJij.nu

Even bijkomen..

Door: Steef en Piet

Blijf op de hoogte en volg Steef en Piet

23 April 2009 | Indonesië, Bali

Hallo lieverds!

Wat een week! We hebben -eindelijk- even besloten om een beetje te relaxen na al dat rondreizen. Gelijk op de eerste dag al onwijze leuke mensen ontmoet, waar we eigenlijk de rest van de week mee opgetrokken zijn. Zij hebben ons meegenomen naar allerlei lokale cafeetjes en supermooie plekjes, waar we zonder hen waarschijnlijk nooit geweest waren. Daarnaast hebben we eigenlijk heel rustig aan gedaan. Vooral veel geborreld... Haha!

Eergister hebben we met hen een tour gemaakt naar Bedugal, ergens in het midden van Bali. Supermooi. Sinds gister hebben wij een eigen auto waarmee we het eiland rondtrekken en op ontdekkingstocht gaan. Heerlijk vrij gevoel en ontzettend leuk om te doen. We kunnen lekker stoppen waar en wanneer we willen en hoeven tenminste niet meer in die vreselijke nachtbussen.. Kortom; we genieten volop!

Hopen dat alles in Nederland en op Curacao nog steeds lekker gaat. Denken aan jullie!

Liefs,
Steef & Piet

• 23 April 2009 - 05:01

Trui:

Eindelijk relaxen....
    Mooie foto om te gebruiken! ENJOY!
    xx

• 23 April 2009 - 05:57

Oel:

Leuk hoor jongens, maar is het niet eens tijd om de economie hier te komen opbouwen?

• 23 April 2009 - 06:05

Corry En Jack:

Leuke foto's weer. Lekker ook dat jullie een " eigen auto" hebben om wat rond te crossen.
    Is dan toch effe lekker om dan wat tijd voor jezelf te maken?! Jullie genieten maar weer lekker.
    Het weer in leiderdorp (en Leiden)is al 14 dagen vrijwel iedere dag droog en zonnig met temperaturen tussen de 15 en 20 graden. Hopelijk is het op Koninginnedag ook zo....zou gezellig zijn!! Is wel lekker om dan een " droge" neut te nemen, ha,ha
    Liefs en groetjes,

• 23 April 2009 - 07:09

Emilie:

Leuke foto's voor jullie trouwkaart auw auw auauauauauauwww!!! :)! Heerlijk schatjes, ga maar lekker verder genieten (maar ik ben het nu wel écht zat! Zuruckkommenjetzt!). Dikke xxx

• 23 April 2009 - 07:29

Mam:

Leukleukleuk die foto in de boom. Mis wel"iets"

xx

• 23 April 2009 - 12:08

Angela:

Helemaal goed! er moet ook tijd voor ontspanning zijn ;) echt helemaal top jullie foto's! geniet ervan! xx

• 24 April 2009 - 15:54

Lil:

Oh my god...FLASH BACK!!!!!!! Te bizar om je op dezelfde plekken te zien, maar dan 10 jaar ouder. You still look hot by the way:D

Love you, miss you guys xxxx

• 25 April 2009 - 14:30

Jos:

OOOOEEEEEEEHHHHHH HEEEERRRRRRLIJK!!

Tja ik weet niet meer zo goed wat ik moet zeggen. Zó leuk (zou Nok zeggen) of dit is het leukste óóit! Hihi, heerlijk blijven ze, de foto's en verhalen! Ik mis je wel hoor Stof, maarre blijf nog maar even lekker!!

• 25 April 2009 - 14:30

Jos:

xxxx

• 27 April 2009 - 15:06

Hiepa:

Ik heb begrepen dat jullie er nog een paar weekjes exotische oorden aan vast gaan plakken..... Jullie hebben helemaal gelijk! Ik zal de honeurs tijdens koninginnedag wel waarnemen. En Piet... mocht er donderdag nog ergens een half varken van een barbecue lazeren dan gooi ik 'm wel voor je in de vriezer.
    X Hiepa

• 28 April 2009 - 21:00

Lucille:

mooie fotos leuke verhaaltjes ik mis jullie heel erg
    blijf eventjes langer maar kom snel weer terug

love you guys mama